پرداخت قبض در خارج از کشور با آی پی ایرانی

پرداخت قبض

پرداخت قبض با آی پی ایرانی

همانطور که میدانید ایران سایر سایتهای بانکی و مالی را برای کاربران خارج از کشور مسدود نموده است و کاربران برای پرداخت قبض در خارج از کشور با مشکل روبرو هستند و برای انجام کارهای خود منجمله پرداخت قبوض آب،برق،گاز و …. نمیتوانند با آی پی کشور محل اقامت خود اقدام نمایند لذا باید آی پی خود را به آی پی ایرانی تغییر دهند تا بدون مشکل بتوانند قبوض خود را مستقیم و بدون هیچ رابطی پرداخت نمایند. برای خرید میتوانید به آدرس ip.iran.net یا لینک زیر مراجعه نمایید.




روشهای پرداخت قبض در خارج از کشور


1- پرداخت قبص در سایت قبضینو

یکی از روشهایی که ایرانیان خارج از کشور میتوانند برای پرداخت قبض های خود از آن استفاده کنند سایت قبضینو است بعد از خرید آی پی ایرانی به راحتی میتوانید وارد سایت قبضینو شوید و قبضهای مورد نظر خود را پرداخت نمایید.(برای راهنمایی بیشتر در مورد سایت به اینجا مراجعه نمایید.)




2- پرداخت قبض با همراه بانک

روش دیگر پرداخت قبض همراه بانک می باشد یعنی میتوانید با تغییر آی پی وارد همراه بانک خود شده و قبض های خود را پرداخت نمایید.


3- پرداخت قبض با اپلیکیشن آپ

روش دیگر پرداخت قبوض اپلیکیشن آپ می باشد بعد از تغییر آی پی وارد برنامه اپ شوید و برای پرداخت قبض های آب،برق،گاز،تلفن و سایر کارهای بانکی دیگر اقدام نمایید.


4- پرداخت قبض با اپلیکیشن ایرانسل من

ایرانسل من روش دیگر پرداخت قبوضی منجمله آب،برق،گاز،تلفن و غیره می باشد اما این اپلیکیش هم در خارج کشور مسدود میباشد لذا کاربران برای دسترسی به آن میتوانند آی پی ایرانی را تهیه نموده و به راحتی به آن دسترسی پیدا کنند.


5- پرداخت قبض با اپلیکیشن همراه من

اپلیکیشن همراه من یکی دیگر از روشهای پرداخت قبوض می باشد با تغییر آی پی خود به آی پی ایرانی به راحتی میتوانید وارد این برنامه شده و از خدمات آن منجمله پرداخت قبض های آب،برق،گاز،تلفن و … استفاده نمایید.

6- پرداخت قبض با درگاه بانکی شاپرک

روش دیگر پرداخت قبوض از طریق سایتهای بانکی و اینترنت بانکهاست که بعد انجام مراحل پرداخت قبض درگاه شاپرک را زده و به راحتی پرداخت انجام میشود . برای ورود به سایتهای بانکی کاربران خارج از کشور بایستی آی پی ایرانی تهیه نمایند.


7- پرداخت قبض با اپلیکیشن تاپ

روش دیگر پرداخت قبوض یکی از امن ترین روشهای پرداخت قبوض محسوب می شود اپلیکیشن تاپ است.