همراه بانک و اینترنت بانک سپه در خارج از کشور

اینترنت بانک و همراه سپه

بانک سپه

همانطور که میدانید دسترسی به خدمات بانکها در خارج از کشور مسدود شده است . و بانک سپه هم از این قاعده مستثنی نیست و کاربران ایرانی برای انجام کارهای بانکی خود باید آی پی ایرانی تهیه کنند. و به راحتی وارد همراه بانک و اینترنت بانک سپه شوند.

بانک سپه

همراه بانک سپه

برنامه همراه بانک سپه دارای امکانات مختلفی از قبیل امکان به روز رسانی حساب ها و کارت های مشتری (اطلاع از حساب ها و کارت های مشتری)، قابلیت استفاده از رمز تایید پیامکی و OTP نرم افزاری، دریافت صورتحساب کارتی (بر اساس تعداد گردش، از تاریخ تا تاریخ، بر اساس گردش خاص با شناسه پرداخت)، امکان دریافت خدمات برای یک مشتری از طریق گوشی های مختلف و… است.

همراه بانک سپه

*برای اطلاعات بیشتر و نحوه فعالسازی همراه بانک سپه میتوانید وارد پورتال سامانه ها شوید.

اینترنت بانک سپه

بانک سپه از جمله بانک های ایمن در کشور ایران بوده که خدمات خود را در زمینه های متنوع به مشتریان خود ارائه می کند. در طی سال های اخیر،بسیاری از بانک های کشور با این بانک ادغام شده اند. و خدمات این بانک ها نیز از طریق بانک سپه ارائه می شود. یکی از خدمات ارائه شده از سوی این بانک، سایت اینترنت بانک سپه می باشد.

در صورتی که قصد استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی سپه را دارید، می توانید به نشانی اینترنتی www.ebanksepah.ir مراجعه کنید و از خدمات این سایت بهره مند شوید. 

اینترنت بانک سپه

*برای اطلاعات بیشتر در مورد اینترنت بانک سپه و نحوه فعالسازی آن میتوانید به پورتال سامانه ها مراجعه نمایید.

بانکهای ادغامی

بر اساس مصوبات شورای پول و اعتبار و شورای عالی هماهنگی اقتصادی (سران سه قوه) بانک‌های انصار، قوامین، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و مؤسسه اعتباری کوثر در بانک سپه ادغام شدند.

***با تهیه آی پی ایرانی میتوانید خیلی راحت به خدمات فوق دسترسی پیدا کنید.