قوانین آی پی ایران

این صفحه با توجه به قوانین و مقررات ایران نوشته شده است.

عنوان سرویس شرکت آی پی ایران: ارائه ی vpn به صورت کاملا قانونی و بدون محدودیت ترافیک و سرویس

همانطور که می دانید اکثر وب سایت ها، اپلیکیشن ها و سرویس های ایرانی مخصوصا اداری و شرکتی دسترسی خود را بر روی ای پی های خارج از کشور بسته اند و این که چرا اینکار را انجام داده اند ارتباطی به این موضوع ندارد. سرویس ای پی ایران که در شرکت ip-iran.co ارائه می دهیم حساسیت بسیار زیادی دارد و امکان سوآستفاده از آن برای کارهای غیر مجاز وجود دارد. لذا تصمیم گرفته ایم تا تنها به کاربرانی که احراز هویت کامل انجام می دهند سرویس ارائه کنیم و به هیچ عنوان نمی توانیم به کاربرانی که احراز هویت نمی کنند بدون استثنا ای پی ایران ارائه کنیم.

در این صفحه شرایط و قوانین ای پی ایران را مشاهده میکنید. در ابتدا قوانین کلی استفاده از خدمات ای پی ایران آورده شده و در ادامه میتوانید قوانین منحصر به خدمات مورد نظر خود را بیابید.

این توافقنامه از یک طرف از جانب ای پی ایران (به آدرس وبسایت ip-iran.co ) و از طرف دیگر از جانب مشتری (شما، شرکت شما، وکیل شما، نماینده شما، جانشین یا مورث شما) از لحظه تایید آن قابل استناد است.

لازم به ذکر است که هنگام خرید خدمات گزینه است که کلیک کردن بر روی آن به معنای پذیرش قوانین سایت پیش از استفاده از خدمات آن بوده و در صورت کلیک نکردن بر روی گزینه‌ی مذکور و عدم پذیرش قوانین، نمیتوانید از خدمات وبسایت ای پی ایران بهره‌مند شوید.

قوانین احراز هویت vpn iran

احراز هویت بخش مهمی از ارائه‌ی خدمات در ip iran می‌باشد. ای پی ایران همواره در تلاش است تا هویت کاربران را از هر جهت سنجیده و احراز کند. احراز هویت از پرداخت‌های ناخواسته و نامتعارف جلوگیری می‌کند. استفاده‌ی کاربر از خدمات ای پی ایران به این معنی است که از قوانین احراز هویت آگاهی داشته و پذیرفته است.

  1. با توجه به قوانین کشور ای پی ایران موظف است که پیش از ارائه‌ی خدمات آنلاین، مدارک لازم برای احراز هویت را دریافت نماید.
  2. این احراز هویت شامل ارسال عکس کارت ملی – پاسپورت – متن تعهد نامه – و ارسال سلفی خودتان همراه متن تعهد نامه و کارت ملی و یا پاسپورت می باشد .
  3. در صورتی که فردی پرداختی در سایت ای پی ایران داشته باشد. لزوما باید تمام مراحل احراز هویت را پشت سر بگذارد هرچند درخواست لغو سفارش را بدهد.
  4. در صورت نیاز به عودت وجه به کاربرفقط به کارت بانکی که با آن پرداخت انجام شده، عودت داده می‌شود.
  5. استفاده از حساب کاربری شخص دیگری خلاف مقررات ای پی ایران بوده و ممنوع می‌باشد.
  6. احراز هویت شماره موبایل تنها با شماره ایران امکان پذیر است، لذا شماره موبایل خارج از ایران مورد تایید نیست.

*ما نیز درک می کنیم که کاربرانی که خارج از کشور هستند دسترسی به شماره موبایل ایران برای اکثر شما عزیزان سخت می باشد، اما این مورد جهت پایداری سرویس لازم است تا در صورت شناسایی کاربر خاطی سریع شناسایی گردد و به مراجع قضایی معرفی گردد.

در نظر داشته باشید که احراز هویت جهت بالا بردن امنیت اکانت های شما کاربران عزیز می باشد. دلیل دیگر آن پایداری هرچه بیشتر سرویس می باشد تا درصد سوء استفاده از سرویس برای کارهای غیر مجاز، فیشینگ، برداشت های غیر مجاز، هک و … کاهش پیدا کند.

رابطه پایداری سرویس با احراز هویت ای پی ایران

در صورتی که شخصی در اینترنت مرتکب عمل غیر قانونی مانند برداشت از حساب دیگران، هک وب سایت، هک گوشی اشخصاص یا هر گونه عمل غیر قانونی اینترنتی دیگر شود این مورد پس از شکایت شخص به پلیس فتا توسط مرجع قانونی ارجاغ داده می شود تا ای پی شخصی که اقدام به کلاهبرداری کرده است مشخص گردد. در صورتی که شخص کلاهبردار ای پی خود را به ای پی شرکت ما تغییر داده باشد، شرکت ما به عنوان ارائه دهنده ی ای پی استعلام گرفته می شود تا کاربر استفاده کننده از ای پی به پلیس فتا معرفی گردد. در صورتی که احراز هویت انجام نشود، هر شخصی می تواند سرویس ما را خریداری کند و بدون هیچ مشکلی کار غیر قانونی خود را انجام دهد، اما در صورت احراز هویت کاربران، شخص خاطی به راحتی شناسایی می شود و به پلیس فتا اعلام می گردد. همچنین در صورت عدم احراز هویت به دلیل سوء استفاده بسیار زیاد سرویس ای پی ایران به دستور پلیس فتا بسته می شود و ما نیز مجبور به قطع خدمات می شویم. لذا احراز هویت مهم ترین دلیل برای پایدار کردن سرویس ای پی ایران و جلوگیری از قطع سرویس می باشد.

قوانین ای پی اختصاصی ایران

در ای پی ایران به هر کاربر یک ای پی اختصاصی اختصاص داده می شود، این مورد جهت پایداری و افزایش امنیت سرویس می باشد.

  1. در صورت انقضا سرویس و عدم تمدید سرویس از جانب کاربر ای پی ایران مجاز به استفاده از ای پی برای شخص دیگری است.
  2. در صورت سوءاستفاده از ای پی اختصاصی شخص خاطی به مراجع قضایی معرفی می گردد.

قوانین بازگشت وجه آی پی ایران

در نظر داشته باشید که امکان بازگشت وجه تنها برای موارد وجود دارد که کارشناسان ما نتوانند به کاربر در اتصال به ای پی ایران کمکی نمایند.

  1. امکان کاهش اشتراک و عودت مابه تفاوت وجود ندارد.
  2. در صورتی که اتصال کاربر رخ نداده باشد یا ای پی کاربر به ای پی ایران تغییر داده نشود ای پی ایران در صورت درخواست کاربر موظف به رفع مشکل کاربر می باشد و در صورت عدم رفع مشکل موظف به عودت وجه به صورت کامل به کاربر می باشد.
  3. امکان عودت وجه به کاربرانی که به صورت اشتباه به جای ف_ی_ل_تر ش.ک.ن سفارش داده اند وجود ندارد.
  4. تنها استفاده از سرویس ای پی ایران برای گرفتن ای پی ایران به دستگاه می باشد، موارد همچون کاهش سرعت اینترنت در شبکه سراسری، قطعی های شبکه سراسری و هر گونه اختلال سراسری در سایت ها، نرم افزار ها و … که کاربر قصد استفاده از آن را دارد منجر به عودت وجه نمی گردد.
  5. عودت وجه در صورت قطعی ها مقطعی سرویس ها وجود ندارد.
  6. امکان عودت وجه در صورتی که کاربر پرداخت انجام داده باشد و احراز هویت نکرده باشد وجود ندارد، کلیه کاربران می بایست احراز هویت هویت خود را تکمیل نمایند تا اکانت برای ایشان ارسال گردد.

*همانطور که اطلاع دارید هر سایت و سرویس و برنامه ای امکان قطعی وجود دارد و این مورد برای شرکت های بین المللی مانند فیس بوک، توئیتر و .. نیز وجود دارد، ما نیز ازین مورد استثنا نیستیم، هرچند تا نوشتن این بخش از قوانین مقررات تاکنون هیچ گونه قطعی در شبکه ای پی ایران نداشته ایم اما در صورت وقوع کاربران می باییست صبور باشند تا کارشناسان نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.


بانک ها

کلیه همراه بانک ها، اینترنت بانک ها در خارج از کشور به وسیله وی پی ان ایران در دسترس می باشند.
همراه بانک صادرات از طریق وب اپلیکیشن pwa به آدرس eb.bsi.ir برای اندروید با خرید وی پی ان ایران قابل دسترسی هستند.