بانک صنعت و معدن در خارج از کشور

بانک صنعت و معدن در خارج اط کشور

بانک صنعت و معدن

امروزه با پیشرفت علم و فناوری و گسترش استفاده از اینترنت به ویژه پس از بحران همه گیری کرونا اکثر کسب و کارها به سمت و سوی اینترنتی شدن و ارائه خدمات غیر حضوری حرکت کردند. در حال حاضر کلیه بانک ها برای کاهش مراجعات حضوری و صرفه جویی در وقت به طراحی و راه‌اندازی سامانه های اینترنتی پرداخته اند.

معرفی سایت بانک صنعت و معدن bim.ir

بانک صنعت و معدن  یک توسعه ای است که در جهت توسعه اقتصادی کشور از طریق تخصیص منابع بلند مدت و میان مدت فعالیت می کند. پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ 1362 بنا بر ماده 17 لایحه قانونی اداره امور بانک ها از ادغام بانک های توسعه صنعتی و معنی ایران، اعتبارات صنعتی، توسعه و سرمایه گذاری ایران و همچنین شرکت های سرمایه گذاری بانک های ایرانی و صندوق ضمانت صنعتی و صندوق معادن با کلیه اموال و دارایی ها تشکیل شد.

راهنمای ورود به سایت بانک صنعت و معدن

سایت بانک صنعت و معدن با هدف سهولت در دسترسی به خدمات بانکی به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز راه اندازی شده است. برای ورود به سایت اصلی بانک صنعت و معدن هیچ گونه نام کاربری و گذرواژه ای مورد نیاز نیست و صرفا با وارد کردن نشانی bim.ir در صفحه مرورگر خود قادر به مشاهده خدمات و امکانات این سایت خواهید بود.

سوأل

آیا بانک صنعت و معدن در خارج از کشور قابل دسترسی است؟

کلیه همراه بانک ها و اینترنت بانک ها در خارج از کشور ایران غیرقابل دسترس هستند و شما برای استفاده از همراه بانک ها و اینترنت بانک ها در خارج از کشور می بایست ای پی خود را به ای پی ایران تغییر دهید. بدون استفاده از وی پی ان ایران یا همان ای پی ایران امکان استفاده از همراه بانک ها و اینترنت بانک ها منجمله همراه بانک ملت، اینترنت بانک ملت، همراه بانک و اینترنت بانک ملی و کلیه بانک های دیگر. که اینترنت بانک و همراه بانک صنعت و معدن نیز از این شرایط مستثنی نیستند.

راه حل استفاده از اینترنت بانک و همراه بانک های ایران در خارج از کشور استفاده از وی پی ان ایران هست، که با مراجعه به سایت ip-iran.co آن را خریداری نمایید.

اینترنت بانک صنعت و معدن

سامانه جدید اینترنت بانک دیجیتال فرآیندی (سدف) در جهت تسهیل انجام خدمات بانکی مشتریان راه اندازی شده است. از امکانات مهم این سامانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ثبت درخواست های الکترونیکی
  • مدیریت کارت
  • تدابیر تسهیلات بانکی شامل پراخت قسط، مشاهده جزئیات
  • مدیریت چک شامل ثبت، مسدود کردن و استعلام چک
  • پرداخت قبوض به صورت تک و دسته ای
  • استفاده از خدمات بورس
  • مدیریت اوراق
  • امکان ذخیره مشخصات شامل شماره شبا، شماره کارت و شماره سپرده
  • تغییر نام کاربری، رمز دوم، رمز عبور اینترنت بانک، تغییر پیشوند رمز یک بار مصرف و…
  • گزارش های دوره ای
  • انتقال وجه و مشاهده گزارش ها

همراه بانک صنعت و معدن

اسکرین شات برنامه همراه بانک صنعت و معدن 1

یکی از قابلیت های الکترونیکی راه اندازی شده توسط بانک صنعت و معدن، سامانه جدید همراه بانک دیجیتال است که با ارائه خدمات آنلاین بانکی در هر ساعت از شبانه روز بدون محدودیت زمانی و مکانی سبب سهولت انجام امور بانکی شده است. در واقع مزیت مهم استفاده از همراه بانک صنعت و معدن، حذف مراجعات حضوری به بانک می باشد.

از جمله امکانات همراه بانک صنعت و معدن شامل اطلاع از موجودی و مانده حساب، صورتحساب، استعلام چک، تعیین مبلغ چک، پرداخت قبوض، اعلام مفقودی کارت، دریافت و تغییر رمز حساب، نرخ ارز، انتقال وجه و… است.

برای استفاده از همراه بانک نیاز به دریافت رمز حساب خواهید داشت که از طریق تماس با تلفن بانک صنعت و معدن به شماره 021-75024 و یا با مراجعه حضوری به یکی از شعب این بانک، می توانید رمز حساب خود را دریافت کنید. این اپلیکیشن در دو نسخه اندروید و IOS به صورت کاملا رایگان در دسترس دارندگان حساب می باشد.