استفاده از اینترنت بانک در خارج از کشور

اینترنت بانک

بانک‌داری الکترونیک یا برخط یا اینترنتی، عبارت است از فراهم آوردن امکاناتی برای کارکنان در جهت افزایش سرعت و کارایی آن‌ها در ارائه خدمات بانکی در محل شعبه و همچنین فرآیندهای بین شعبه‌ای و بین بانکی در سراسر دنیا و ارائه امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به مشتریان که با استفاده از آن‌ها بتوانند بدون نیاز به حضور فیزیکی در بانک، در هر ساعت از شبانه روز (۲۴ ساعته) از طریق کانال‌های ارتباطی ایمن و با اطمینان عملیات بانکی دلخواه خود را انجام دهند.

اینترنت بانک، امکاناتی از قبیل دریافت موجودی به صورت آنلاین، انتقال وجه بین کلیه حساب ها در بانک ، مشاهده صورتحساب و … را در اختیار مشتریان هربانک قرار داده است. همچنین با استفاده از این خدمات، امکان مسدود نمودن کارت های مفقودی یا سرقتی میسر می باشد.

اینترنت بانک

خریدهای اینترنتی، پرداخت و دریافت‌های بانکی و بسیاری از کارهایی که پیشتر نیازمند حضور مشتریان در بانک‌ها بود، با حرکت جامعه به سمت زندگی دیجیتال، بدون خروج از منزل، انجام‌پذیر شد. درست است که «اینترنت» برای شهروندان یک کالای لوکس و غیرضروری نیست و قطع و اختلال در آن می‌تواند موجب شود امور زندگی از دست شهروندان خارج شود.

اینترنت بانک و مزایای آن

بانکداری اینترنتی بخش مهمی در صنعت مالی محسوب می شود ، همچنین بسترهای زیر را برای جامعه فراهم می کند:

  •  جزئیات حساب کاربری خود را بررسی کنند
  • پرداخت کنند
  • در مدت زمان کوتاهی از بین حساب ها واریز کنند
  •  امکان مسدود نمودن کارت های مفقودی یا سرقتی

تاثیرات اینترنت بانک بر زندگی مدرن:

این نوع خدمات بانکداری الکترونیک تاثیر بسیار زیادی بر زندگی ما گذاشته است که عبارتند از:

  1. تنظیم آسان
  2. امنیت خدمات بانکداری
  3. راحتی
  4. خدمات متنوع
  5. مقرون به صرفه
  6. سریع و کارآمد

شمار زیادی از دانشجویان خارج از کشور و صرافی‌هایی که از طریق سامانه‌های بانکی و اپلیکیشن به حساب‌های خود در ایران دسترسی داشتند و کارهای مالی خود را از راه دور اداره می‌کردند، این‌روزها با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند.

دانشجویانی که برای تحصیل به دانشگاه های خارج از کشور می‌روند، به خودی خود با مشکلات زیادی برای امور مالی مواجه هستند. عمده‌ترین دلیل هم این است که سیستم بانکی ایران با هیچ‌کدام از سیستم‌های پرداخت بین‌المللی برای دانشجویان خارجی ارتباط ندارد. علت این عدم ارتباط تحریم‌های مالی است و به همین سبب دانشجویان در تمام مراحل درخواست ویزا، صدور ویزا، دریافت پذیرش دانشگاه و پرداخت شهریه‌ها عموما به یک شخص سوم نیاز دارند که به عنوان امین بین آن‌ها و موسسات آموزشی و ادارات و سفارتخانه قرار بگیرد و پرداخت‌ها را انجام بدهد. این شرایط برای تمامی ایرانیانی که در خارج از کشور هستند ایجاد می‌شود.

در این راستا سایت آی پی ایران ip-iran.co این امکان را فراهم کرده است تا با دریافت ای پی اختصاصی و ثابت خود به اینترنت بانک های کلیه بانک های خارج از کشور متصل شوید و امور بانکی خود را بدون محدودیت انجام دهید.

برای اینکار به سایت ip-iran.co مراجعه کرده و در منوی بالای سایت خرید وی پی ان را بزنید. پس از خرید وی پی ان ایران و احراز هویت اکانت وی پی ان ایران برای شما ارسال خواهد شد و مطابق آموزش به آن متصل خواهید شد.