اتصال به اینترنت بانک‌ها برای زائران ایرانی

اینترنت بانک‌ها برای زائران در خارج از کشور

اینترنت بانک‌ها

ویژگی اینترنت بانک‌ها

اینترنت بانک‌ها این امکان را فراهم می‌کند که مشتریان نظام بانکی علاوه بر دریافت خدمات بانکی در داخل کشور در مسافرت‌های خارج از کشور نیز قادر به انجام امور باکی خود باشند. همچنبن امکاناتی از قبیل دریافت موجودی به صورت آنلاین، انتقال وجه بین کلیه حساب ها، مشاهده صورتحساب و … را در اختیار مشتریان هر بانک قرار داده است. همچنین با استفاده از این خدمات، امکان مسدود نمودن کارت‌های مفقودی یا سرقتی میسر می باشد.

اینترنت بانک‌ها

آی پی ایران چیست؟

آدرس آی پی یک پروتکل اینترنتی است که شامل یک شماره آنلاین منحصر به فرد می باشد. این شماره می تواند چیزهای زیادی در مورد کاربران اینترنت به شما بگوید. ایرانیانی که در خارج از کشور زندگی می کنند، چه برای حفظ حریم خصوصی و چه برای دسترسی به سایت های فیلتر شده به آی پی ایران نیاز دارند. در نتیجه استفاده از آی پی ایران در کشورهای خارجی اهمیت بسیار زیادی در سطح شبکه دارد.

دلیل استفاده از آی پی ایران برای اتصال به اینترنت بانک‌ها برای زائران ایرانی در خارج از کشور

باتوجه به اینکه سالیانه زائرین زیادی از ایران به عتبات و عالیات در خارج از کشور مسافرت می کنند با مشکلات بانکی زیادی مواجه هستند، که این به دلیل محدودیت‌های اعمال‌شده به توصیه مراجع ذیصلاح و در راستای مقابله با تهدیدات سایبری، بخصوص بانک‌هایی که بیشترین اتصال خارج از کشور به سامانه‌های بانکی اعم از اینترنت‌بانک و همراه‌بانک را دارند، می باشد. که با خرید آی پی ایرانی در سایت ip-iran.co می توان بر این مشکل فایق امد. با داشتن وی پی ان ایران می توانید به راحتی به کلیه بانک‌ها و موسسات و ادارات و هر سایت ایرانی دیگری بدون حجم دانلود دسترسی داشته باشید.

برخی از اینترنت بانک‌ها در خارج از کشور مشکل اتصال دارند