اتصال به آی‌گپ برای کاربران خارج از کشور

آی‌گپ چیست؟

آی‌گپ (iGap)یک اپلیکیشن کراس پلتفرم و قابل دسترس در iOS، اندروید، ویندوز، لینوکس و مرورگر است، که امکان چت و گفتگو در محیطی امن را برایتان فراهم می کند.

امنیت بسیار بالا که با ترکیبی از الگوریتم‌های رمزنگاری پیشرفته AES 256-Bit و RSA 2048-Bit حاصل شده است.

محافظت یکپارچه محتوا به وسیله این دو الگوریتم بدان معناست که نه تنها افراد شخص ثالث، بلکه حتی خود توسعه دهندگان هم نمی توانند به مکالمات خصوصی تان دسترسی داشته باشند، و این خصوصیت را نخستین بار است که در یک پیام رسان ایرانی می بینیم.

ممکن است این سوأل در مخاطبین خارج از ایران ایجاد شود که آیا امکان اتصال به اپلیکیشن آی‌گپ برای کاربران خارج از کشور وجود دارد؟

در جواب باید بگیم بله تمامی کاربران ایرانی در خارج از کشور می‌توانند به این پیام رسان متصل شوند ولی برای اتصال به یک آی پی ایرانی نیاز دارند که سایت ip-iran.co این امکان رو فراهم نموده و مشکل کاربران ایرانی در خارج را برطرف کرده است.

آی پی ایرانی چیست؟

آدرس آی پی یک پروتکل اینترنتی است که شامل یک شماره آنلاین منحصر به فرد می باشد. این شماره می تواند چیزهای زیادی در مورد کاربران اینترنت به شما بگوید. ایرانیانی که در خارج از کشور زندگی می کنند، چه برای حفظ حریم خصوصی و چه برای دسترسی به سایت های فیلتر شده به آی پی ایران نیاز دارند.

Ip چیست؟

هر دستگاهی برای شناسایی و اتصال به شبکه، به یک شناسه نیاز دارد. این شناسه با نام ای پی به دستگاه‌های مختلف داده می‌شود، تا دستگاه‌ها بتوانند به شبکه و همچنین به یکدیگر دسترسی پیدا کنند. IP مخفف عبارت Internet Protocol و بیانگر شناسه یکتای دستگاه شماست که به منظور ارتباط در شبکه از آن استفاده می‌شود.

استفاده از آی پی ایرانی

برخی از کاربران خارج از کشور نیاز دارند تا به سایت های داخل کشور دسترسی داشته باشند و این سایت ها یا نرم افزارها نیز در صورتی که ای پی شما تغییر کند احتمالا بن شدن اکانت شما از سوی سایت یا نرم افزار وجود دارد لذا به وی پی ایرانی نیاز دارند که ای پی آن ثابت باشد و تغییر نکند، شرکت ip-iran.co وی پی ان هایی که ارائه می دهد به صورت ای پی ثابت هست و ای پی آن تغییر نمی کند.

با این وی پی ان ایرانی می توانید به کلیه بانک ها و موسسات و ادارات و هر سایت ایرانی دیگری بدون حجم دانلود دسترسی داشته باشید.

در نتیجه از طریق آی پی ایرانی به راحتی می‌توانید به اپلیکشین آی‌گپ دسترسی داسته باشید.